Zasílání novinek

Jméno:
Email:


 

SPEI SERVIS, spol. s r.o. - Autoservisy, pneuservisy, specialista na výfuky - idatabaze.czAutoservisy - opravy automobilů, servis aut - idatabaze.cz

Reklamace

Kontakty:

tel.: 286 001 016
fax: 286 001 024
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
Provozní doba reklamačního oddělení: Po - Pá: 8.30 - 17.00

Pro nahlášení reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím tohoto internetového obchodu využijte uvedený formulář.

Reklamační řád (46kB, PDF)

Formulář hlášení reklamace

Reklamační formulář

Reklamační formulář

Reklamované zboží k nám nezasílejte, v souladu s reklamačním řádem budete (do 2 prac. dnů) kontaktováni operátorem pro sjednání způsobu doručení zboží!
Reklamované zboží musí být doručeno na adresu: Spei servis s.r.o., Na Vyhlídce 814/17, 190 00 Praha 9. Zásilka musí být zřetelně označena: "REKLAMACE E-SHOP" a musí obsahovat:

  • reklamované zboží, (vč. kompletního příslušenství),
  • kopii nákupního dokladu (záruční list),
  • podrobný popis závady,
  • a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, telefonní číslo).

V případě, že Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje formulář pro zaslání reklamace, můžete zboží reklamovat také e-mailem na adrese Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

Náklady na zaslání hradí kupující. V případě, že zboží bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato!
V případě, že reklamace bude uznána, zaslání opraveného či náhradního zboží kupujícímu hradí prodávající.

Jak postupovat při reklamaci

  • Vyhledejte nákupní doklad ke zboží a ujistěte se, že zboží je v záruce. Na zboží, které prodáváme poskytujeme záruku 24 měsíců.
  • Kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím reklamačního formuláře na stránkách e-shopu Spei servisu s.r.o.. Uveďte důvod reklamace zboží a způsob jakým budete zboží zasílat/předávat k reklamaci.
  • Očekávejte e-mail či zavolání pracovníka našeho reklamačního oddělení, který s Vámi sjedná zaslání/předání reklamace, a který bude Vaši reklamaci řešit.
  • Vyřešení reklamace se samozřejmě pokusíme zajistit v co nejkratším termínu, zpravidla reklamační proces trvá maximálně 14 dní. Můžeme-li vyřešit reklamaci dříve, učiníme tak. Bez ohledu na to je zákonná lhůta 30 dní.
  • Informace k reklamacím můžete získat kdykoli v průběhu reklamačního procesu, a to tak, že kontaktujete naše reklamační oddělení, které reklamaci prověří a informuje vás.
  • Uznaná reklamace Vám bude nahrazena novým zbožím nebo Vám budou vráceny peníze na Vámi uvedené bankovní konto.
  • Zamítnutá reklamace Vám bude zaslána/předána zpět dle dohody s Vámi. Náklady na zaslání zamítnuté reklamace hradí zákazník.

Nejčastější příčiny zamítnutí reklamace

  • Mechanické poškození zboží, které nemohlo být způsobeno užíváním zboží k účelu, ke kterému bylo vyrobeno.
  • Poškození nebo nadměrné opotřebení zboží, které nemohlo být způsobeno běžným provozem a opotřebováváním.
  • Poškození zboží vlivem neodborně provedené montáže.
  • Poškození zboží vlivem špatné údržby. Např. přebíjení bezúdržbové autobaterie, apod.

Odpovědi na časté dotazy související s reklamacemi naleznete zde.