Zasílání novinek

Jméno:
Email:


 

SPEI SERVIS, spol. s r.o. - Autoservisy, pneuservisy, specialista na výfuky - idatabaze.czAutoservisy - opravy automobilů, servis aut - idatabaze.cz

FAQ

Proč nakupovat právě u nás?

  • máme velké skladové zásoby a dobře fungující systém doplňování skladů.
  • jsme přímý dovozce, nepřekupujeme zboží od jiných distributorů. Proto jsme schopni zajistit dobrou dostupnost zboží a maximálně zkrátit dobu řešení reklamací.
  • chráníme údaje našich zákazníků, pečlivě a individuálně řešíme všechny objednávky.
  • nabízíme pohodlný nákup, výběr dopravy či převzetí zboží a způsobu platby.
  • umožňujeme Vám objednat zboží v jakoukoli denní či noční hodinu, nestíháte-li nakoupit v provozních hodinách na našich provozovnách.
  • zboží doručíme po Praze, celé ČR i SR do 2 dnů od objednávky. Další evropské destinace dle individuální objednávky.
  • zboží lze i osobně vyzvednout, a to na našich provozovnách v Praze 9 a v Praze 10 nebo u nejbližšího partnera ve Vašem regionu. Kontakt na partnera zprostředkuje náš operátor. Můžete tedy nakoupit za výrazně výhodnější cenu přestože převezmete zboží na provozovně, podmínkou je objednávka přes e-shop.
  • poskytujeme servisní a montážní služby na našich provozovnách v Praze, kromě toho Vám zprostředkujme servisní a montážní služby u nejbližšího servisního partnera ve Vašem regionu v ČR.
  • zboží můžete vrátit do 14 dnů od nákupu, a to bez udání důvodu.
  • řešíme operativně a individuálně Vaše požadavky a přání, i dotazy a reklamace.

Nákup

Jak poznám, že je zboží skladem a kdy bude doručeno?

Po odeslání a zpracování objednávky obdržíte potvrzení do Vaší e-mailové schránky s detailem objednávky. Dále Vás kontaktuje náš operátor, aby upřesnil podmínky dopravy, převzetí a platby za zboží.

Jak mohu za zboží zaplatit?

Za doručené zboží můžete zaplatit:

  • bankovním převodem - předplatbou
  • v hotovosti řidiči při převzetí zboží (řidič Spei servisu s.r.o./kurýr)
  • v hotovosti dobírkou

Za zboží vyzvednuté na našich provozovnách můžete zaplatit:

  • v hotovosti
  • platební kartou
  • splátkami - úvěrem


Zde naleznete více informací o nákupu na splátky.

Je cena zboží stejná s cenou ve vašich provozovnách?

Cena zboží v e-shopu je zvýhodněná a je nižší než cena v našich provozovnách.

Uvádíte v e-shopu cenu s DPH?

Ceny v našem e-shopu jsou uvedeny včetně DPH. Uvádíme koncovou cenu pro zákazníka při objednávce přes e-shop, původní cenu jsme pro názornost přeškrtli.

Za jak dlouho bude zboží doručeno a kolik mě to bude stát?

Zboží po Praze, ČR a SR doručujeme do 2 dnů od objednávky. Cena za poštovné se mění dle typu objednaných dílů.

Mohu požádat o pozdější termín doručení zboží?

Požadujete-li posunutí termínu doručení, uveďte Váš požadavek jako poznámku ve Vaší objednávce a zboží Vám bude doručeno v termínu dle Vašeho přání.

Lze sjednat expresní termín doručení zásilky?

Ano, za předpokladu, že je Vámi požadované zboží skladem, lze objednat expresní doručení za poplatek, který Vám upřesní operátor dle Vámi zvolené destinace.

Mohu vyzvednout zboží osobně u Vás v prodejně či servisu?

Je to možné. Zboží můžete vyzvednout osobně v některé z našich pražských provozoven nebo u některého z našich partnerů ve Vámi zvoleném regionu. Ve Vaší objednávce vyberte způsob převzetí zboží osobně a vyberte Vámi zvolenou provozovnu nebo nás informujte, v kterém regionu chcete zboží vyzvednout. Informujeme Vás o nejbližším partnerovi a zajistíme doručení zboží.

Lze se objednat do Vašeho servisu na montáž zakoupeného zboží?

Zakoupené zboží si můžete nechat namontovat ve Vámi vybrané pražské provozovně. Cena montáže a servisu se řídí platným ceníkem servisních prací. Kromě toho máte možnost využít služeb některého z našich partnerských servisů v ČR.

Mohu u Vás nakupovat i po telefonu?

Ano, a to prostřednictvím naší zákaznické linky 286 001 016, -025, nebo 286 001 020-2 (v pracovních dnech v provozní době Po - Pá 8.00 - 17.00 hodin). Na této lince s Vámi náš operátor sjedná vše potřebné. Nákup prostřednictvím e-shopu je pro Vás však mnohem výhodnější než obchod po telefonu, protože v e-shopu kupujete zboží za zvýhodněnou cenu.

Existuje telefonická linka pro technické dotazy?

Ano, technické dotazy zodpovíme na naší provozovně. Telefonní spojení: 286 001 020 (v pracovních dnech v provozní době Po - Pá 8.00 - 17.00 hodin).

Doručené zboží je poškozené, co mám dělat?

Věnujeme zboží zvýšenou péči při kompletaci, balení i přepravě. Zboží vždy překontrolujte hned při převzetí. Pokud je doručené zboží poškozené, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení.

Zásilka je nekompletní, co mám dělat?

Zboží vždy překontrolujte hned při převzetí. Pokud je doručené zboží nekompletní, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení.

Zásilka nedorazila v předpokládaném termínu, co mám dělat?

Pokud zásilka nebyla doručena ve sjednaném termínu, s největší pravděpodobností jste nebyl zastižen na Vámi uvedené adrese a nepodařilo se nám s Vámi spojit. Zašlete nám e-mail na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , nebo telefonicky kontaktujte operátora se kterým jste doručení sjednával.

Mohu zboží vyměnit či vrátit?

Zboží lze z jakéhokoli důvodu vrátit do 14 dnů od nákupu. A to jestliže je zboží kompletní, nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
Chcete-li zboží vrátit kontaktujte nás prosím. Nezapomeňte také uvést, za jaké zboží chcete vracené zboží vyměnit, a v případě, že chcete vrátit peníze, uveďte bankovní spojení, kam bychom měli cenu za zboží zaplacenou zaslat zpět.

Jakou záruku poskytujete a jaké doklady předložit při reklamaci?

Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od data zakoupení. Reklamaci lze uplatňovat pouze s dokladem o nákupu. Záruční servis je bezplatný, pozáruční servis je účtován dle platného ceníku.

Reklamace

Jakou záruku poskytujete a jaké doklady předložit při reklamaci?

Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od data zakoupení. Reklamaci lze uplatňovat pouze s dokladem o nákupu. Záruční servis je bezplatný, pozáruční servis je účtován dle platného ceníku.

Jak mám postupovat při uplatnění reklamace?

Vyhledejte nákupní doklad ke zboží a ujistěte se, zda je zboží v záruce. Záruka na zboží je 24 měsíců od data jeho zakoupení. Kontaktujte naše reklamační oddělení.

Doručené zboží je poškozené, co mám dělat?

Věnujeme zboží zvýšenou péči při kompletaci, balení i přepravě. Zboží vždy překontrolujte hned při převzetí. Pokud je doručené zboží poškozené, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení, a to ještě v den převzetí zásilky.

Zásilka je nekompletní, co mám dělat?

Zboží vždy překontrolujte hned při převzetí. Pokud je doručené zboží nekompletní, neprodleně naše reklamační oddělení.

Zásilka nedorazila v předpokládaném termínu, co mám dělat?

Pokud zásilka nebyla doručena ve sjednaném termínu, s největší pravděpodobností jste nebyl zastižen na Vámi uvedené adrese a nepodařilo se nám s Vámi spojit. Zašlete nám e-mail na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , nebo operátora, se kterým jste doručení sjednával kontaktujte telefonicky na naší zákaznické lince 286 001 016, -025.